O IEM acolle a obra “De A a X. Unha historia de amor e resistencia”

Este venres 24 de novembro ás 20:30 horas o IEM acollerá a obra “De A a X. Unha peza de teatro contada en cartas de John Berger. Unha historia de amor e resistencia”. O acto terá lugar na sede do IEM, na Aula de Cultura Ponte de Rosas, Avda. da Feira 10 baixo, Gondomar. Xela Marx e Fiona Battersby convidan a compartir a escritura deste poeta, humanista, activista que deixou este mundo no comezo do ano.

Nas súas palabras: «Cada ser é de máis breve de todas as cousas. Todo o mundo é todo o mundo; e a única cousa que nos frea nese coñecemento, é este ego que é mortal“.

De A para X é uma história escrita em forma de cartas. John Berger a escreveu depois de escutar hora tras hora histórias das pessoas na Palestina. A história, porém, poderia acontecer em qualquer lugar.

Aida escreve ao seu amado Xavier que está na prisão. É uma ode ao amor tanto quanto um grito contra a injustiça no mundo.

As palavras que foram infundidas com ternura e uma profunda consciência do estado humano, são chamadas a serem encarnadas.

John Berger escreve: «Uma história escrita é como uma linha reta, um caminho que vai em direção ao horizonte. Quando as palavras entram no teatro, porém, se convertem em parte de um círculo».

Anuncios